Jag och Mammsen gjorde stan...

Först gick vi på mysiga Haga





Tog vi en fika på Café Kringlan - mega bit fick man, roka inte hela fick lämna 1/3 del ungefär och då kan ni fatta att den var stooooor =)

Var även här på Haga som mammsen hitta armbandet till mig som jag skrev om i detta inlägg. Fick även en antik vas som är i samma serie som detta jag fått tidigare av henne.

Vi drog vidare till Antikhallarna - hitta dock inget fund där denna gång utan gick å käka lite lunch på The Golden Days, mega gott var det, vi käka grillad oxfile med potatisklyftor och en megasuperduper god pepparsås!

Kom äntligen ihåg att gå till Granit och inhandla smarta lådor för att ha retur och glas i, fick ideén (igen) efter Kikan.
 
Efter lunch var vi laddade på nytt och drog vidare till Botaniska, dom har Orkidé utställning just nu fram till 30 augusti. Tror aldrig jag sett så mycket orkider på en och samma dag, alla vackra på sina sätt. Tyvärr glömde jag ju min SX1 (kameran), var ju en miss för det var mycket att fota, hade ju dock mina lilla kamera med mig som tur var. 





Fanns hur många olika sorters orkidér som helst, i alla de olika fomer.


Fina Dahlior.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0