Ännu mer presenter...

Vet inte riktigt vad jag gjort för något annolunda just iår för tycker jag fått massa massa presenter, mer än tidigare iaf =)

Kakfatet och det jag prata på jag skulle få av mammsen, ser ni här

Vase, sockerskålen och gräddkannan är arvegods tror det var från min mammas farmor men kakfatet tillhör egentligen inte alls det men det ser ut som att det skulle kunna göra det =) Mycket fint är det iaf. Och nej, det ska inte stå ute, tog bara kortet ute eftersom det blir så mycket finare då.

Fick present av mina systrar också
 
En härlig sjal, var så mjuk å go, och två svarta ljuslyktor som kommer passa perfa här hemma.

Var på vägen hem till Askeslätt och kolla in vad jag hade i egentligen köpt på alla auktioner jag varit på, och det var en hel del! Mer än vad jag trodde. Dock dock jag inte med mig allt, utan bara två grejer


Dessa två blev det, har bara ställt det lite provisoriskt nu. Kommer att komma en trätrall på balkonggolvet så smånningom, svärfar skulle hjälpa oss med detta, vet dock inte när vi kan få till det. Tar nog ändå en helg att lägga på det med all sågning och mätning å grejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0