Fredagsfika

 I veckan var det jag och min goa kollega Micke som hade kökstjänst, tyvärr verkar det som att jag tappat närminnet på semestern så har inte skött mig så jättebra - stackars Micke!
Men som sig bör så är det kökserna som får bjuda på fredagsfika, Micke gav förslaget att vi kunde baka varsin  Red Velvet, vilket jag tyckte var en kanon idé. Red Velvet var den som jag baka till midsommar som jag skrev om här och här.
Receptet hittar ni här


Jag hade blåbär till garnering


Micke hade hallon till garnering

Kommentarer
Postat av: Johanna H

Micke skvallrade om vad ni skulle göra. Hade gärna kommit förbi i fredags, men hela dagen va fullspäckad tyvärr =(

Antar att den gick åt ganska fort.

2009-08-16 @ 16:33:11
URL: http://nojja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0