Red Velvet

Fick ett recept på mailen av en kompis som testat en bakat en tårta på sitt 40-års kalas, sen fick jag syn på samma recept i den nyaste Buffén, tog det som ett tecken att jag bara måste göra den nu till midsommar. Gjorde tårtbotten igår och såhär såg smeten ut


Alldeldes röd... =) ni kan se lite på recepten hur den kommer att se ut, dock är den ju inte klar... blir den inte förens ikväll och då ska jag ta nya kort så ni får se hur den ser ut. Kommer nog inte se riktigt lika maffig ut som på bilden för de klarar man ju aldrig :( (Snacka om cliffhanger)

Glad midsommar på er alla!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nu är jag jättenyfiken på hur din tårta blev =)

Hoppas att ni hade en bra midsommar.

Kram kram

2009-06-21 @ 11:58:28
URL: http://nojja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0