Timrå tripp

Var under helgen som gick uppe i Timrå med mina goa vänn E och hennes underbara rottis Daisy. Fick träffa Daisys mamma som va jättego och fin och en massa massa andra hundar, och var inte rädd en enda gång, däremot fick jag den här känslan flera gånger att tänk om jag blir rädd och hunden känner de... den känslan tar nog ganska lång tid att få bort. Sen schäffrar tycker jag fortfarande ser ganska läskiga ut, men samtidigt väldigt fina!


Foto: Cina Nikon D5000


Foto: Cina Nikon D5000

Daisys mamma till vänster och styvpappa Bosse =)


Foto: Cina Nikon D5000

Man måste faktiskt borsta tänder innan utställning.

Utsällningen gick jättebra, hon fick Very Good, domarn tyckte bara att hon hade lite för mycket hull.... men vem sjutton har inte det?! Men nu ska matte ut och cykla med henne så till nästa utställning finns det kanske chans till Excellent =)


Tack E och D för en jättekul helg! Och Tack alla trevliga människor jag fick träffa i Timrå =)

Kommentarer
Postat av: Emily och Daisy

Tack för att du följde med kära Cina! Kändes väldigt bra och tryggt att slippa åka ensam.

Hoppas få med dig på diverse utställningar framöver.. du har ju en bra inverkan på både Daisy och mig! :) Du är en sann vän!

Kramar från oss

2011-03-05 @ 10:07:25
URL: http://genetiqua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0