7 års olycka?



När jag kom ut till bilen och skulle åka hem en dag såg det ut såhär =( Det var inte där när jag var iväg på lunchen så det har hänt när bilen stått stilla, jättetrist.
Har idag variti kontakt med min underbara service verkstad som verkligen vet vad service är, var inte så dyrt, 855kr blir det till att punga ut. Trodde det skulle kosta lite mer faktsikt, var bara att komma in med bilen till veckan så skulle dom lösa det direkt medans jag väntar. Blir nog att köpa med fika till killarna på verkstad =)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Fy vad sånt kan göra en arg. Tur att det går att lösa för en hyffsad peng.

Hoppas att karma straffar förövaren.

Kram

2011-03-02 @ 20:57:13
URL: http://nojja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0