Överlevde, tror jag...

Flytten är klar, jul är överstökat och nyår har passerat, tror faktiskt jag överlevde! Har varit ett minst sagt hektisk vinter än så länge. Flytten var nästintill katastrof, tisdpress och snö är ingen bra kombination. Usch vill inte ens tänka på det. Men vi kom på plats tack vare underbara vänner som var med och hjälpte till.
Har nästan fått upp alla lådor, dock lite kläder och prylz som vi inte riktigt har någon plats till i dagsläget, får nog bli ett inköp av en ny garderob så ska det allt ordna sig.
Än så länge trivs vi kanon, känns väldigt skönt att komma närmare "allt", även om jag säkert kommer att sakna "landet" till våren/sommaren.

Ska försöka bli bättre på det här med bloggning (som jag sagt så många ggr förr) nu när allt är överstökat.

Har ju en del att berätta oom vad vi hittat på i höst och vinter. =)

Over and Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0