Små tjuvkik från vårt nya place

Första tjuvkiket får ni från garderoben, har ännu inte fått allt under kontroll på en god bit på väg. Fick investerat i nnågra hyllplan och konsoler som fick ge plats till mina skor, men kan oxå meddela att jag rensat rejält bland skorna.... skänkte bort 11-13 par, de ni! *stolt*





Här är från bänken i köket, lampan gjorde sig bra även i detta kök, älskar den!


Badrummet, trist bara att dom inte valde en mörkare färg på golvet, hade inte skadad med lite mer kontrast.


En underbar ljuskrona som jag köpt på Hantverkshuset i Håverud, äntligen kom den på plats över matplatsen.


Hallen - tyvärr är inte telefonen inkopplad men vi tror att det fungerar och vi ska försöka att få liv i den någon gång.


Och slutligen utsikten från vardagsrummet.

Kommentarer
Postat av: I mitt stora kök

Vad fint det ser ut!! kram

2011-03-09 @ 12:41:30
URL: http://imittstorakok.blogg.se/
Postat av: I mitt stora kök

Så fint det ser ut att vara! kram

2011-03-09 @ 12:43:39
URL: http://imittstorakok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0