Snart 2012!

Ser fram emot 2012, tror det kommer bli ett bra år. 2011 var oxå ett bra år på många sätt men även ett år med mycket omställningar som kanske inte alltid varit så lätt, men man vill ju gärna få de till att man klarar de galant, man vill visa sig stark, vill inte besvära sin familj eller vänner trots att det är då man behöver dom som mest. Men känner ändå att det har gjort mig starkare och jag trivs med mitt livs just nu alldeldes förträffligt. Har tagit upp kontakten med gamla vänner som jag insett att jag saknat mer än vad jag velat erkänna för mig själv.
Försöker alltid se positivt på livet, finns alltid dom som har det värre och man måste göra det bästa av situationen, är ingen annan än en själv som kan se till att man blir lycklig!

Det bästa med 2011 är som ni säkert kan gissa min underbara Mira och att jag tog steget och började min utbildning. Saknar givetvis mina arbetskollegor och mina goa vänner i Götet, men försöker åka ner så ofta jag hinner med. Ska försöka få hit goa tjejerna och ta med dom ut på krogen här i u-a, kan bli spännande ;-)

Om jag inte hinner blogga igen innan det nya året börjar önskar jag er nu redan ett gott nytt år kära bloggläsare =)


Mira ca 2,5mån

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0