Grym webshop

surfade runt lite och läste på lite random bloggar och såg då en tjej som tipsa om en engelsk hemsida som säljer hudvård, hårvård och massa mer. Surfade in och jämförde lite priser och insåg snart att det var ju ganska mycket billiagre, står oxå att det är fri frakt till hela världen... känns som ör bra för att vara sant, men jag ska testa =) Detta är vad jag ska klicka hem om ett tag (just nu säger plånboken stopp)


En härlig ansiktsmask som jag fick testa när jag var på ansiktsbehandling på Lilla Hälsobutiken för ett tag sen.


Mitt vanliga schampoo som jag nu återgått till efter att ha testat några andra i mellan, men tycker detta hjälpt bäst mot min elaka psoriasis i hårbotten.


Härlig spray som jag tar i håret innan jag ska borsta det, slipper man massa trassel och annat obehag när man ska föröska reda ut den långa manen som det börjar bli.

Finns ju massor mer jag skulle vilja klicka hem men tror det blir ovan grejer på första beställning.

Webshopen heter Feelunique, någon som testat dom?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nästa gång du beställer så kan vi ta en sånt schampo också =)

Hoppas att allt är bra med dig. Kram

2011-04-28 @ 21:50:20
URL: http://nojja.blogg.se/
Postat av: Emily och Daisy

Oj vad farligt, kikade in på sidan, och vips har jag beställt Redken shampoo, balsam, och en moisturiser.

Verkligen bra priser dock! :)

2011-07-07 @ 22:37:11
URL: http://genetiqua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0