Skönt!

Nu så är skitmåndag och helvetestisdagen över, phu... dagen igår började med en kund som direkt när vi öppnade som ville ha en webcamera som han sett på nätet en halvtimma tidigare, och det fanns endast en kvar, den ville han. När jag då var tvungen att upplysa honom om att det var redan någon som hade bokat den på nätet, vilket man kan göra och välja att hämta i butik. Han blev då asförbannad på mig och tyckte det verkligen var dålig stil och traska surt ut och smällde igen sin bildörr så det hördes enda in i butiken. Han en stamkund inne som kom fram till mig och tyckte att surgubben bar sig förjäkligt åt. Instämde men fick ju tyvärr upplysa honom om att såna människor möter man nästan varje dag, så lite trött blir man men man mste låta det rinna av en som vatten på en gås. Klart alla gånger är det inte lika lätt, men denna surgubben hade jag inga problem att låta det passera bara.
Är ju som tur är långt ifrån alla kunder som är såna, finns många trevliga, men klart att det finns stunder då man önskar att man hade ett annat jobb.

Hoppas på en härlig onsdag, vädret ser ut att bli underbart =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0