Så otypiskt mig!

Brukar för de mesta ganska snart köpa mig grejer som jag verkligen vill ha, om det inte är en BMW M3 då... då brukar jag fundera lite innan ;-)
Denna gång var det en stansmaskin, men tänkte att jag avvaktar, kommer säkert en nyare och bättre snart eller kanske den går ner i pris. Men nu äntligen efter typ 2 års väntan så har inget av ovan nämna hänt så tänkte ta tag i saken och köpa mig en QK Revolution.
Börjar söka på nätet, men ingen verkar ha den upplagd på sina sidor så mailar en av de butiker jag vet att man kunnat beställa ifrån och får då beskedet att den har utgått! Tror ni jag blev ledsen i ögat, letar vidare men ingen verkar ha kvar någon på lager.
Men så är man ju blondin och ganska smart, kollade då in QK hemsida vilka som var deras återförsäljare i andra länder, hittade då en webbbutik som hade den på REA :-D Men.... det var i USA, har iaf beställt den, så bara på att hoppas att den inte fastnar i tullen. Passar ju tok bra att dollarn är låg nu oxå ;-) 



Håll nu tummarna med mig att den kommer fram snabbt och säkert till mig utan massa krångel! =) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0