Ny favorit

När jag fyllde 30 fick jag av min svägerska 2-pack med parfym från DKNY Be Delicious. En utav den rosa som heter Fresh Blossom och en utav den gröna som heter Green apple. Den gröna blev snabbt min favorit även om den rosa också lukta väldigt gott så var den gröna mer jag.
Sen kom min svåger med familj på besök och då fick jag present även av dom, och det var en DKNY Green apple i stor flaska! Klockrent!



I övrigt när det gäller parfymer så brukar jag vara svag för Jennifer Lopez och Hugo parfymer. Brukar mest vara min sambo som köper parfym till mig då han verkar ha näsa för vilka som passar mig.

Kommentarer
Postat av: Kikan

Åh! Jag har den rosa :) De doftar ljuvligt de där små äpplena :) Kram Kikan

2010-11-05 @ 20:29:02
URL: http://hemmahoskikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0