Har en ledig dag förre timmar??

Fattar inte var dagen tog vägen!? Är helt sjukt vad timmarna verkligen rusar förbi när man är ledig. Hann iaf med en promand med världens goaste Daisy, fick köpt vinterdäck och satt på dom, nej inte själv men en snäll kille på en verkstad fixade de på 5 röda! Sen var jag även och lämna in min klocka, tyvärr har jag tappat en sten i den =( men det skulle gå på garantin, är ju knappt ett halvår så konstigt vore det annars. Men tråktvätten fick jag ingen tid över till, men ingen som tar den ifrån mig, skulle vara sambon då ;-)


Kommentarer
Postat av: Kikan

Fan Cina, du är verkligen skitsnygg på visningsbilden!!! Men det är du ju så klart i verkligheten oxå :) Kram Kikan

2010-11-05 @ 20:32:09
URL: http://hemmahoskikan.blogg.se/
Postat av: Cina

Tack Kikan! Du är så snäll men du är allt minst lika fin du. Kram

2010-11-15 @ 08:25:35
URL: http://cinans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0