Tjejvättern 2010

Hade nästan glömt bort det, men precis innan jag åkte till USA så anmälde jag mig till tjejvättern. Har tyvärr ingen att cykla tillsammans med men ska jobba på det. Dom jag skulle cyklat med förra året, båda blev gravida =) En skulle ha cyklat med iaf, tyvärr blev jag ju sjuk sp kunde inte cykla! Iår tog jag en försäkring så jag får pengarna tillbaka om jag nu skulla ha oturen igen att bli sjuk, men ska hålla mig frisk minst 1 år nu hae jag tänkt ;-)

Någon som kan tänka sig att hjälpa mig smälta all snön?? Vill ut å cykla nu så jag får massa mil i benen.

Over and Out


Kommentarer
Postat av: lisa

jag vill iallafall hejja på!!

2010-03-09 @ 20:24:18
Postat av: Pernillakattis

Cykellopp är riktigt härliga att köra. Goa människor och träning. Om du aldrig cyklat förr... det kommer bli grymt kul!

2010-03-10 @ 21:02:27
URL: http://pernillakattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0