Tillbaka

Då så ska vi se om vi kan ta tag i detta med bloggandet igen =) Har ni saknat mig? ;-)

Börjar med att visa lite kort jag gjort under våren och sommaren


Detta kort fick lilla Elsa på sin dopdag


Detta kort fick min goa vän Kikan och Johan på deras bröllopsdag, underbart bröllop!


Prinsen Luddes dopkort! åååå gosekillen


Så var det en liten skrutt som heter Rasmus som tog studeneten oxå, vet dock inte hur en sån liten kille hunnit blivit så stoooor bara =)


Min resekamrat till Sardinien hade sin födelsedag för ett tag sen och då fick hon detta kort.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Skönt att ha dig tillbaka, och underbart fina kort gör du =D

2010-07-25 @ 18:12:37
URL: http://nojja.blogg.se/
Postat av: Kikan

Klart vi har saknat dig!!!



Finfina kort men det bästa var så klart de vi fick ;) KRam Kikan

2010-07-25 @ 18:25:03
URL: http://hemmahoskikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0