Gala tonight!

Har inte kunnat komma in pa bloggen forens idag, ar ju inte den basta internetuppkoppling + hyfsat dyrt tyvarr, men ville bara meddela att jag lever =)
Ikvall ar det gala kvall, vilket betyder fina galaklader och extra fin mat. I ovrigt sa har maten varit okej, men tyvarr inte mer an sa.
Vadret har tyvarr varit valdigt galt for att vara har, men lite sol har vi allt fatt som tur ar annars hade jag nog vagrat aka hem.
De basta an sa lange pa resan har varit att jag fatt simma med en delfin som heter Sally! Helt otroligt!!! Fick aven halla, pussa och mata stingrockor mitt ute pa havet. Helt otroligt.... ni ska fa se bilder sen nar jag kommer hem.
Pa lordag bar det av till N.Y, har traffat lite N.Y folk har pa resan och fatt lite tips av dom sa det ska bli spannande, hoppas pa att det inte ar for mycket ovader bara.

Over and Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0