Ullared idag

Var iväg idag med min mamma och syster och två av mina syskonbarn till Ullared/Gekås.
Var inte så mycket folk så va riktigt kul att går där och titta, tog vi oss en lite paus å fika inne på gekås.
Hitta såklart ganska mycket fast man tror när man åker dit att man inte ska köpa så mycket, konstigt!


Mega söt ljuslykta och en adventsljusstake


Så en helt underbar elljusstake, blev helt förälskad när jag såg den och kunde inte åka hem utan den!


Klart man måste få med sig en väska hem oxå ;-)




Så lite pyssel å papp oxå såklart! De på sista bilden ovan är från Handelshuset som ligger alltså på Gekås området. Har massa massa papper och embossingpulver och dynor, en hel del stämplar oxå som ni kan se men bara monterade.

Som vanligt gick vi å käka där vi alltid äter, mamma försökte få oss att gå till något "nytt" ställe men hon blev ganska hårt neröstad, tur var väl det för då hae jag ju inte kunnat ta min favvo pizzavariant



En rolig dag och många fler saker fick man givetvis med sig hem =)

Tack, mammsen, systeryster och J och V för en rolig dag, kram till er =)


Kommentarer
Postat av: Kikan

Åh vilka fynd! Själv skall jag till Ullared på lördag. Andra gången för mig :)är lite efter... Så vad får jag inte missa? Pysselaffären är utanför själva Gekås va? Och visst finns det en skooutlet oxå...

Kram Kikan

2009-10-04 @ 19:54:24
URL: http://hemmahoskikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0