Lilly Alina Victoria

Idag var det dop för söta Alina, hade fått en idé från Kikan med en "Mina Namn" tavla, så igår fick jag rota fram mina pysselgrejor ifrån flyttkartongerna och börja tillverka. Gjorde version 2 av Kikans kan man säga, jag lade även till vid varje namn anledning till varför hon fick det namnet. Verka som att den blev uppskattad =)



  
Klicka på bilderna så blir som större och ni kan läsa vad jag skrev.

Självklart gjorde jag ett kort oxå,


Inuti skrev jag en dikt,

Vi önskar dig inte guld lilla barn
ej heller pengar och makt.
Vi önskar dig modet att vara dig själv
och att stå för det som du sagt
Vi önskar dig inte en stenfri väg
men styrkan att vägen gå
Vi önskar dig kärlek i rikligt mått
och vänner att lita på


Massa go adventsfika fick vi oxå, var så gott så gott





      Tack Johanna och Robin för ett mysigt och trevligt dop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0