Vårruset avklarat!

Härligt, var kul dock lite kallt men lagom när man sprang iaf. Sprang kanske inte så fort i andras ögon men snabbare än tidigare år, så det känns riktigt bra! Sprang ensam iår oxå :( HAde noginte varit fel och haft någon som peppa en och jaga lite på en :-D Tiden blev till slut på 31min, förra året riktigt illa, 37min, och året innan 35min.

Hade med min supportrar - Johanna och Hampus, det var mycket trevligt. Efter jag kommit imål så hade vi med oss egen picknik så vi käka pasta sallad och drack varmt gott te som var behövligt i vårvärmen.


Det var en hel å del brudar där å skulle springa, skulle tippa på nära 20 000.


Här har vi mina supportrar =)


Här har vi min Vårruset kompanjon Jeanna! 3:e året vi var med nu, sprang dock inte ihop då hon är sjuker, så hon gick i rask takt istället.


Här är jag å Johannis, lite jobbigt med solen i ögonen bara =)



Herregud, ser ut som en albino, får nog i solen och visa mig eller llägga mig i kärringgrillen :-D.Här sitter vi och myser i kylan efteråt med pastasallad och en smarrig rabarberkaka som Johanna har bakat, kan ni läsa om här


De här fick man när man kom imål, med undantag från skosnören som man får köpa om man vill för 20kr och då går 18kr till BRIS

Kommentarer
Postat av: Kikan

Attans, du slog mig med en minut :) Men jag får väl skylla på att det var sååå trångt att man knappt kom fram :)Kram Kikan

2009-05-08 @ 21:12:17
URL: http://hemmahoskikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0