Shoppingrunda med Flisan

I lördags begav jag mig neråt stan, inte så ofta det händer men nu så kunde Flisan följa med så då tog vi oss en tur. Var mest jag som skulle spana in lite grejs så hon fick vackert hänga på. Gick såklart till favvobutiken Arkivet. Hade velat köpa mycket mycket men fick sansa mig så detta blev det iaf



Gick vidare på stan och kom så lägligt in på Panduro där jag hitta detta


Helt underbara papper i en av mina favvofärger =)

Var dock inte riktigt nöjd när jag kom hem, kom på att jag har inget i andra färger än blåatoner, grönatoner och brunt, jo någon rosa/röd har jag men inget annat. Så jag fick bita ihop och köpa lite gult, är inte så mycket för gult och orange men vissa nyanser funkar även i mina ögon, så i måndags så gick jag till In-Ex och då kom detta med hem därifrån.


Ja hitta ju såklart lite mer blått =D fick ju köpa lite krussiduller och oxå i form av blommor, saknade de sist jag pyssla, försökte då göra egna men de ska vi inte ens prata på hur de gick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0