Maj maj måne...

Så har maj anlänt med strålande väder - me like!! Maj är som vanligt en späckad månad, känns som att det blir värre för varje år. Börjar med vårruset, dagen efter så ska jag och Johannis till Ullared, samma dag fyller syster och svärmor. Sen har vi trädgårdsdagarna på Liseberg, tjejträff i M-dal, Hisingen runt - har fått med mig sambon såklart och även Maria och Andreas. 
Göteborgsvarvet nästa - vilket innebär nattgäster, fest hela helgen kul kul :) 
Så klämmer vi en ett dop till Marcus kusin barn Alice, ska bli kul att få se henne, vi har bara sett henne på bild än så länge.
Får inte glömma att mormor och mammsen fyller ju år oxå. Är ett gäng till födelsedagsbarn i maj, 3 arbetskollegor och sen en hel drös av mina vänner och kusin Inga-lill.
Blodomloppet har vi ju oxå som jag ska försöka vara med på och så fyller jag ju själv år ;-) Och så klämmer vi in Jennifers konfirmation och en hej dundrandes fest i Bygdegården oxå, sen kommer juni =)
Så ser ni inte några blogginlägg så vet ni vad jag gör. Tur är att jag tagit lite semester dagar här å där för ska ju trots allt hinna med allt samtidigt som man jobbar.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0