Lisebergsprimär

Igår tog vi ju cyklarna till Liseberg å käka lite glass, en hel del folk, kändes som om et var mitt i högsommaren både på värmen och antal människor som var där. Fick ett kort på den förvirrade ekorren men bleb helt suddig :( Den sprang rakt emot mig men sen när den väl fick syn på mig sp vände den illa kvickt!



 

Men vi hitta ett fint Magnolia träd som vi lekte lite med kameran med.


Vackra saker kan vara väldigt svårt att förmedla med bild, blev inte alls nöjd med bilderna, men är ju så ibland att man hittar inte de "rätta" vinklarna och fokusen.

Vi tog ingen åktur igår men vi ställde oss och titta på årets nyhet





Ser inte så jätte jätte läskig ut, men är nog värd att prova skulle jag tro =) Älskar att åka massa saker, den enda som jag verkligen blir rädd i vissa gånger är Uppswinget, då kittlar det läskigt i kistan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0