Imorgon...

... så ska jag och Lisa och pyssel Johanna ut och äta något smaskigt, har dock lite svårt för att bestämma vilken restaurang vi ska gå till. Funderrar på Meze, har fått tips från två håll om den så det lutar väl åt det. Verkar finnas ganska mycket gott till bra pris och en del vegetariska alternativ oxå för Lisa.

På morgonen ska jag upp tidigt och iväg till frillan så jag kan fira ingången till mitt 29:onde år snygg med nya slingor.
Efter jag blivit riktigt snygg så ska jag neråt stan å shoppa lite Cowboy festtillbehör. Ramona och Malin har ju fest på lördag, 52-års kalajs, roooligt roooligt! Klädseln är det order om att det ska vara lantligt så bäst att lyda. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0