Hisingen runt 55km - avklarat!

Jorå det gick allt fint! Skulle ju iofs velat att det gick snabbare, men får helt enkelt skylla på mig själv :-D e för tung för uppförbackarna så där sliter jag som ett djur och sen så låg frambromsen på, märkte de lite halvt när jag cykla men var så fokuserad på att cykla så stanna inte för att fixa det :-D  Men iaf när jag kommer fram så visar jag min sambo och vi inser att den ligger på helt! Gick inte ens att rulla på hjulet i luften, smart Cina! *NOT*
Men tog mig i mål på 3h iaf. Kan tillägga att det var en sjuhelvetes motvind sista 2milen. Maria var ju med och hon var stark =) cykla snabbare så hon kom under 3h bra jobbat Maria!! =) Hennes man Andreas var snabb som blixten och körde på strax över 2h, min Marcus och vår vän Mattias cykla 110km på 4h. 
Så idag står jag här med träningsvärk i nästan hela kroppen, man stretcha ju inte så mkt igår heller blev lite efter man fått sig sin pastasallad men skulle ju behövt mer.


Men var en kul upplevelse, var fin väg att cykla och bra arrangerat, inga långa köer - jo till toaletten var det ju det då men annars får Hisingens CK bra betyg av mig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0