Fler kort...

Borde väl egentligen gå och lägga mig för ska upp imorgon och ut å cykla en långis men är ju så mycket roliagre å sitta här framför den här olatta saken som lyser och visar trevliga saker. Här kommer lite fler bilder på fler kort jag gjort förra året.


Tyvärr inte världens bästa bild :(


Detta kort hamna oss goa tjejen Irma =)


Inte heller detta världens bästa bild, märks att man blir kräsnare med tiden.


Detta var ett bröllopskort som vi gav till våra vänner Fjell å Rebecca. Var första gången jag använde mig av chalks vilket jag borde göra oftare.

Chalks är som en slags torrkrita som liknar vanlig skolkrita eller torrpastell. Man kan använde det för skuggor eller förhöjningar kan även färglägga stämplande motiv eller rivna kanter.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0