Finns faktiskt fördelar med att cykla i regn =)

Imorse slängde jag mig upp på cykeln och cykla till jobbet, regn å rusk men va sjutton regnkläder på så funka de, var ju tvungen att kolla så att Melker* funka i regn oxå. Visst bromsa gilla hon ju inte så mkt när det var så blött, men vem behöver bromsa i regn och blåst?! Det bästa var väl att det var inte så många andra nötter än mig själv som va ute å cykla så inte så många som störde mig, inte heller så många gångare som gick i cyklebanan som jag fick svära åt. Var bara inte taxi-nörd som tyckte det var bra att parkera rätt över cykalbanan så där fick jag allt ur mig lite svordomar! Såklart får man ju rört på sig, sparar på både bensin och miljön, är ju tummen upp för de!
 
* - Melker heter min cykel.... jooooo det är en tjej men nu passa Melker till henne så då fick hon heta det.


Sån här kanske man skulle skaffa sig?! :-D
Finns att köpa här kostar 59,90 dollar.

Kommentarer
Postat av: Kikan

Åh vad du är hurtig! Själv har jag slitit för att få ihop steg idag och ändå har jag blivit nedknuffad till en andra plats idag...funderar på att ställa mig och hoppa upp och ner en stund :) hahaha! Kram Kikan

2009-05-05 @ 20:49:33
URL: http://hemmahoskikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0