Drömmer...planerar och fantiserar

Sitter här och surfar runt och funderar och klurar på hur vi ska ha det på balkongen. Vi ska iaf fråga svärfar om inte han kan hjälpa oss att lägga en trätrall. Sen prata mamma på att hon ville ha någon annan utemöbel hemma hos henne och isf så skulle jag få den hon har nu. Är en möbel som morfar gjort och som är sjukt go att sitta i, är lite som gungstolar, så sköna!
Sen när jag satt och surfa runt på styleroom så kom jag på att jag har ju massa grejer hemma på Askeslätt som jag köpte på auktion. Kommer inte riktigt ihåg allt jag har men vet att det är en gammal bitsockerlåda  från SSA och sen några andra lådor fyrkantiga trälådor och lite typ äpplestolar... men kan vara massa mer, var helt galen på att gå på auktioner ett tag. Tur de inte finns så gott om såna här omkring :-D
Något kul ska jag nog kunna fixa till utav detta, får bli bilder sen senare, än så länge finns bara det halvklara bilder i mitt huvud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0