Dop present

Beställde igår en dop present, så mysig! På lördag ska vi nämligen till Marcus kusin Andreas och hans Maria som döper sin lilla Alice.

Så här ser kortet ut som jag såklart har gjort själv =)


Och presenten vi har beställt är en underbar stickad filt från Lundmyr, beställde den från Helhjärtat. Verkar avar en mycket trevlig tjej som precis har startat sin webbutik. Fick tips om sidan genom en kompis så såg jag att filten var 50kr billigare än på andra ställen så det var ju bara att slå till =) Och vet ni vad... hon skulle slå in den för mig också
, de e service det. Visseligen gillar jag att slå in saker men ibland är det skönt att slippa.


Står en sån söt text på den också.



Kommentarer
Postat av: Kikan

Åh vad fint kortet blev och presenten var ju underbar! Skall själv sätta mig och göra lite kort strax om jag bara kunde slita mig från datorn... :)



Kramar Kikan

2009-05-21 @ 13:13:38
URL: http://hemmahoskikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0