Bakverk!

I förra veckan baka jag lite så vi skull ha något att bjuda på nu i helgen när vi hade massor av nattgäster.
Blev en kladdkaka, sockerkaka med äppelbitar och lite kanel, en misslyckad äpplemarängkaka och hallonmuffins. Äpplemarängkakan var ju bara att slänga tyvärr, marängen blev inte som maräng bör vara.... den blev mest bara skumig, slabbig och oätlig.


Här har vi sockerkakan med äpple och kanel, fick höga betyg av sambon.


Här har vi hallonmuffinsarna =) Hallonen gömmer sig inuti så dom syns inte på bilderna.


Här ser ni även den min misslyckade äpplemarräng kaka, som jag senare fick slänga då :( jaja man kan ju inte lyckas varje gång ;-)

Kommentarer
Postat av: Kikan

Åh vad gott!! Jag har oxå bakat idag :) Skall se om jag kan få upp lite bilder på bloggen. Tycker att marängen ser väldigt fin ut även om den blev misslyckad, det händer den bäste! Kram Kikan

2009-05-24 @ 20:53:34
URL: http://hemmahoskikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0