Änglar och Demoner

Var och titta på Änglar och Demoner igår på Bergakungen! Får en 4:a av 5 av mig. Dom kunde dragit ut lite på spänningen... det var lixom pang på rödbetan, man fick inte så mycket chans att klura själv innan det var löst och det var igång med nästa.




Det värsta var... rent ut sagt så var det några jävla kärringar som satt och snattra heeeeela tiden!!! Fick till slut säga till dom att vara tysta!! Då sluta dom snattra efter 10min så var dom tysta sista 30min. Sen när filmen var slut sa jag till Marcus när vi gick bakom dom att "Kärringar ska inte gå på bio om dom inte kan hålla truten då får dom ha symöte istället" Hoppas att dom hörde mig!!!! Hade kunnat säga det upp rätt i ansiktet till dom om det inte vore för att dom gick framför mig ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0