29 maj

Det är en speciell dag det, för det är min födelsedag! Hihi... fått jättemånga sms och påringningar med gratualtioner, man blir så glad! Tack till er alla som gratulerat mig!

VAr ute å käka på ett tsälle som heter Meze på Vasagatan idag med Lisa och pyssel Johanna, var verkligen jättegott och mysigt. Man fick MYCKET mat så nu är jag så mätt så jag snart spricker!


Spenat Börek - fantastikt gott! mmmmm


Här har vi Johannas vitlöksbröd, ser väldigt gott ut det med!


Husets special - Grillad oxfilé, mmm det var mumma det, fick vi vitlökspotatis till oxå.


Lisa valde en rätt mindre köttig, faktiskt helt utan kött - Karides Guvec, alltså Ugnsgratinerade räkor med vitlök, champinjoner, lök och paprika och vitlökspotatis.

Dessert?! Fanns ingen chans att vi fick ioss det efter all denna goda maten.

Preseneter då?! Oja massor, har fått jättemkt fint!


Ny parfym av mina goa sambo


Ny mixer - oxå av sambon


Massa fina blommor av Lisa - kommer passa super på balkongen!


En härligt doftande CitronMelis av Johanna


En servetthållare av svärmor som kommer passa utmärkt på balkongen.


Ett sån't himla gulligt kuvert + kort med en underbar ring från Lisa! Så nu är vi officiellt förlovade, hon har dock en mycket större ring som hon köpt själv, men tror det ska vara så när man förlovar sig med sin sambos kusin ;-)

 
Ett helt otroligt fint hänge från Lisa, som hon gjort själv! På ena sidan står det CINA och små små stämplar, en som betyder Göteborg och en som betyder 2009 och en betyder silver, på andra sidan står det som ni ser LOVE & HOPE! Så fint! Hon skämmer bort mig den där Lisa.

Sen har jag fått slingningen av Mammsen och så kommer jag få ett fint kakfat, arvegods typ, kan visa er det när jag fått det =)

Inte glömma.... fick en jättebra present i torsdags av mina härliga kollegor Emily och Johanna som även är två vänner jag inte skulle klarat mig utan!


Presentkort från Mycards!! Så bra!

Så tack alla för era gratulationer och alla presenter! Har jag tur kanske jag får några fler imorgon när jag träffar mina syskon ;-) Dock är det inget jag räknar med men en av mina systrar messa förut och fråga vad jag önska mig så något litet kanske hihihi, kul med paket!

Kommentarer
Postat av: pyssel johanna

Maten va supergod!!! Ja åkte ju till min kompis å sen hamnade vi på grillfest. Ja somnade halv fyra å då va ja fortfarande mättbra betyg Tack för en trevlig kväll!! Kram

2009-05-30 @ 16:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0