Ibland är livet bra orättvist!

Blivit sjuk med feber och halsont som nu börjar gå över i förkylning! Första gången jag blir sjuk sen i höstas och då är det samma vecka som Tjejvättern!! Blir så arg, vill verkligen cykla, har ju faktiskt betalat för att cykla!! Ska göra allt jag kan för att bli frisk tills på lördag, har varit hemma från jobbet nu igår och idag, imorgon är det min lediga dag så då ska jag oxå bara vara hemma och bli dunderfrisk. Men är ju så tråkigt att vara hemma, men samtidigt har man ju ingen ork eller kraft att jobba ner febern sitter som en igel i kroppen och det känns som något kört en rasp i halsen. Skulle nu vilja häva ur mig ett helt gäng med svordomar, men räknar till 100 istället och går och tar ett glas honungsvatten och en tablett fabror doktorn rekomendera!

Kommentarer
Postat av: Cina

Och som en käftsmäll kom det precis ett mail "Är du redo för tjejvättern på lördag?", visst tack tack sparka på den som ligger bara!!

2009-06-03 @ 19:26:22
URL: http://cinans.blogg.se/
Postat av: Johanna

Din stackare =(

Kramar i massor till dig!

2009-06-04 @ 16:54:51
URL: http://nojja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0