Fräääääääsch dag idag!

Jag och Flisan tog oss en tur till mitt favvo ställe såhär års, Saltasviken som ligger på Öckerö.



Vi låg här å gassa i solen hela dagen, var så underbart härligt!

 



Efter stranden så tog vi oss en shopping runda, och i en mysig butik så fråga dom oss om vi gilla skorpor, klart man gillar skorpor så då fick vi varsin påse men jättegoda skorpor, var kort datum på dom kunde inte fått sålt dom.



Köpte ett ljus för 7kr men fick en påse skorpor för 59kr. Verkligen en lyckodag idag! Dock är det ju jobb imorgon men till helgen är jag ledig igen, då jag och Flisan ut till Saltviken igen om det är fint väder, sambon jobbar så han kan inte följa med =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0