Balkong projekt #2


Hittade lite nya mattor som jag bara var tvungen att köpa till balkongen, en lång matta och även en liten vid dörren. Fast plocka bort den stor igen så den är ren och fin när trätrallen kommer på, Köpte även tabletter i samma stil,

Har blivit helt såld på marint med stjärnor :-D Har väldigt lätt för att bli såld på saker, försöker nu hitta sån't tyg på metervara, men verkara vara svårare än vad jag trodde. Har dock inte varit ute så mycket och tittat i tygbutiker utan mest på nätet så får väl ta och göra det.
Var även iväg och köpte lite frö och plantor med cykeln, kanske inte var så genomtänkt eftersom jag skulle ju frakta hem det oxå, plantorna var inte så glada på mig, tur det inet var så långt!

Köpte 4st jordgubbsplantor som jag plantera imin underbara sockerbitslåda =)

Köpte ruccola som fick på i en av dessa fynd krukor som jag hitta på en Duka butik här i staden som skulle läggas ner, så dom rea ut allt till 70%, fanns typ nada kvar när jag var där men hitta dessa två.
Jo köpte två stycken hink/krukor på min cykeltur oxå som jag sen försökte mig på att måla schablon på, kan väl säga att jag inte blev så nöjd, men man ska ju tydligen lära sig av sina misstag så vi får verkligen hoppas att jag gör det.

Hur det blev kan ni se här även att tomatplantan som dom sålde ut fick bo i den krukan, vet inte vem det är mest synd om, krukan eller plantan, får vi hoppas det blir några saftiga tomater bara *smaskens*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0