Balkong projekt #1

Planteringsbordet behövde sig lite nya kläder, den stod ju helt naken!!



Så kunde det ju inte fortsätta, så jag kom och tänka på att jag köpte ju tyg till mitt projekt sänggavel (nej det är inte heller klart, finns bara i mitt huvud än så länge) jo det tyget kan jag i vilket fall inte använda till de eftersom jag hade lite otur när jag tänkte när jag köpte det... ska inte gå in mer på de...

Så här blev det iaf


Den ska få ett skynke på andra sidan oxå, men eftersom det inte syns så har man konstigt nog aldrig lika bråttom med det ;) men den är på G, ska bara trä igenom tråden och skruva dit öglan som den ska fästas i så är det klart!!

Idag var svärfar här och mätte och upp mycket virke det kommer gå åt till trallen, så nu ska vi bara inhandla och bestämma dagar som han ska komma hit, blir väl någongång efter midsommar. *Jippi*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0