52 års kalajs i Bygdegårn =)

Det var inte helt fel det, börja med en välkomstdrick och en tipspromenad  på hederliga eljusspåret, kan tilllägga att vårt lag vann!! =)
Sen blev vi bjudan in och då var det uppdukat med en very nice buffé med massa god mat och dryck (kanske lite väl mkt dryck om man tänker på hur jag mådde igår, OMG, fattar inte vem som tjata hela tiden på att jag skulle dricka?!)

Winberg stod för musiken, lika bra som alltid, dansa och drack å tjöta med folk natten lång! Himla kul var det.... Tack Malin och Ramona för en himla rolig fest!

Tänkte jag skulle haft med något kort från festen, men har suttit och bläddrat igenom alla och kom fram till att för allas bästa låter jag bli ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0