Semester filmer

Eftersom det regnar var och varannan dag så blir det ju lite filmtittande, ganska så mysigt att gå ner i biorummet och krypa in under en film och kolla på film.



Har tittat på Rosa Pantern 2, vilket jag blev överraskad, den va ju skitbra! Fick mig många goa skratt.


Hyfsat bra, var lite seg och när det väl hände grejer så hängde man inte riktigt med. Jobbigaste var nog att lyssna på norska men ha engelsk text. För det första så hade dom översatt helt tokigt vissa gånger och stängde man av texten så hängde man inte riktigt med. Men ändå en sevärd film såklart.


Kanske inte den bästa serien men har sin charm =)




Detta var väl inte världens roligaste film men man fick sig allt några skratt.



Denna var en äkta romantisk komedi med härligt slut, kanske mer romantisk än komedi. De gillar jag =)



Såg denna när den kom ut på bio men nu gick den på Canal+ så hade inget för mig så tittade på den igen, lite småkul film.



ÅÅÅÅ har ni inte sett denna så se den! Är inte alls mycket för vampyr filmer men denna älska jag, var ett bra tag sen jag såg den men var bara tvungen att ta med den även om det inte var en film jag sett nu på semestern.


Som ni ser är det en väldig blandning på filmer de blir, men gillar mest komedier, man blir ju så glad! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0