Diggiloo på Läckö Slott

Var en helt underbar show, hade på något vis fått för mig att det inte skulle vara så mycket att ha men tji fick jag! Om man ska klaga på något så är det regnet då, kom en sån fruktansvärd skur så man kunde inte göra annat än att sitta och titta ner i baken, dropparna var stora som en hel pöl. Men hade ju mycket trevligt sällskap med oss som vi hade campat och ätit god med dagen innan. Campa gjorde vi på Kronocamping i Lidköping, var jättefin så den skulle jag varmt rekomendera. Hade en jättebra bra restaurang som heter Sjökanten, smarrig mat som bara den och man fick vääääldigt mycket på tallriken oxå.

 Vårt nya tält. Funka bra, tyärr har den ju ingen reghätta då ;-)

Den här var inte helt fel att ha med.


Den stora och goda maten på Sjökanten.


 
Både jag och Nina var proppmätta men en dessert kunde vi ju inte motstå och inte heller en BaileysCoffé... mmmmm gott!


Strömstedt, Brolle, Lasse och Mojje


Maffigt!


Så när vi skulle åka ifrån parkeringen som bestod av en åker så var det hyfsat lerigt och på vägen till bilen såg vi massor som körde fast, så gjorde även vi. Som tur var hade vi ju med F och P i bilen + att det kom en vänlig själ och hjälpte oss att putta. Så vi M fick tvätta bilen mitt inatten när vi kom hem till Gbg, kul.. inte... Men hem kom vi =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0