Ännu ett fynd...

Idag när jag kom hem hade det kommit ett litet paket med ännu ett fynd från Tradera, denna gången var det en vaxduk... JAAAA ni läste rätt, Cina har köpt en vaxduk! Veeeeet inte riktigt min stil men vänta bara tills ni får se den =) Anledning är ju att det är ju stört omöjligt att hålla bordet ute på balkongen rent. Jorå den ska allt vara ute, inte inne på köksbordet inte, då hade jag verklighen blivit orolig för mig själv om jag lagt på en vaxduk på köksbordet. Nu ska inte ni ta illa upp ni som har det... inte alls. Det är bara så att jag är inte någon duktjej alls egentligen men helt nakna kan ju inte borden vara så brukar ha på så enkla dukar som möjligt!


Javisst är den marinblå med vita stjärnor... så duktiga ni är på att gissa ;-)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men det finns ju vaxduk och så finns det vaxduk.

Tror att alla innerst inne vill ha en vaxduk ;-)

2009-07-10 @ 22:01:34
URL: http://nojja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0