8 Juli

Kjell har namnsdag och det är pappsen födelsedag, tyvärr fick lämna jordelivet för dryga 6 år sen alldeldes för tidigt. Hoppas ju på att han finns någonstans och känner/vet att jag tänker på han och att jag saknar han otroligt mycket varje dag.

            
            Bild lånad från Wikipedia.

Innan pappsen kom upp till Bohuslän och blev Curth på Tappen så jobba hans som trädgårdsmästare, vilket han tog upp sen när vi gav han ett växthus i present. Efter det köpte han ett till men var ju inte nog med det, han köpte ett till som var monster stort =) Men vad mycket fint han odla, massa fina blommor. Bl.a denna ovan som heter Änglatrumpet, han fick dom till att bli väldigt stora, vissa var nog längre än mig. Detta var tyvärr innan jag blev fotogalen så har inte så mycket bilder på det tyvärr :(

Grattis Pappsen, hoppas du har det och att vi ses någongång i framtiden. *Miss u*

Kommentarer
Postat av: Annica

Oj vad tiden går fort, 6 år, tyckte inte det var längesen man satt på sykes och jobbade.

/Kram

2009-07-09 @ 11:52:43
URL: http://familjensaaf.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0