Tjejvättern 2007

Körde jag allt! Var verkligen skitkul trots att jag fick kramp i axlarna och att det var typ 2007 års varamaste dag och jag körde själv... alltså inte ihop med någon jag kände! Mest knäckande var väl när det körde förbi massor av kärringar med gamla gnisselcyklar... dom ska jag ta nästa år! Försov oss gjorde vi men vi hann i tid till min startgrupp iaf =)

         

På vägen hem stanna vi vid Brahehus! Mysigt som bara den.  Och var ju självklart jäkligt stolt när jag kom i mål!

   


Någon som hänger med 2009??? =)

Kommentarer
Postat av: Agn

Va kul! :) Brahehus är ett av mina favoritställen <3

2009-01-21 @ 15:15:50
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0