Kuligt!

Inatt kommer äntligen Flisan hem efter sin lyxkryssning! Ksa överraska henne och Å och komma och hämta dom på Landvetter =) Dom tror att dom ska åka buss hem till Gbg... thithihi

Är ledig imorgon! Helt sjukt härligt!

Igår testa jag spinning på mitt hyfsat nya gym för första gången och jag är nöjd!! Supernöjd faktiskt.... var en jättehärlig tjej som var instruktör. Ska ditt nästa tisdag igen och då ska Ems följa med oxå. Idag körde vi styrka, vi var som en liten skolklass som J sa :-D Vi var 5 st som peppade varandra.

Dax att spana om planet ändrat lanndningtid.

Klart slut!

Kommentarer
Postat av: Kikan

Hej vännen! Är lite osäker på var jag köpte tvålpumpen...det var ett tag sedan men det kan ha varit på Hemtex....Kram Kikan

2009-02-01 @ 22:02:33
URL: http://hemmahoskikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0