Helg!

Så var det helg då... då är det jobb såklart och sen upp till rötterna och hälsa på lite =)

Lets Dance - Såg ni det igår? Måste säga att jag tycker det var en av dom som jag tyckte skulle åka ut. Så jag är nöjd =) hon var ju så stel i benen tyvärr.

Här kommer helgens tips.... kanske ska ni iväg på middag eller fest till någon och ni ska ge bort en flaska! Att slå in den i aluminium är för mig förbud, då är det bättre att bara ge den som den är. Men hoppas ju verkligeningen tänker på aluminum längre! Men ett annat ganska fint och trevligt är att göra som jag gjort på bilden här.



Superenkelt att göra oxå!

Man klipper till ett papper, viker det till en trekant, viker fram och tillbaka så man får till en solfjäder på halva trekanten. Rullar in flaskan i den halvan maninte vikt till en solfjäder. Sen får man ihop det hela med ett band, snöre ja något snyggt! =) Man kan göra på många olika vis, julen 2007 slog jag in en flaska så det såg ut som en tomte, det var lite pilligare men inte så himla svårt det heller, såhär blev den.



Kanske inte var världens bästa förklaring, hoppas ni fattar lite iaf =)

Nej dax att göra sig klar!

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tyckte oxå att det va rätt som åkte ur Let's dance.

Dansen va ju inte den bästa, men rösten va nog fanimej värre hahaha

2009-01-25 @ 16:50:06
Postat av: ANNA BENJII

Din beskrivning duger gott och väl. ska gensat hem och prova det där :) Tack !

2009-03-23 @ 11:52:28
URL: http://annabenjamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0