090106 - En bra grej!

Hitta ännu en smart lösning från IKEA, såg först inte så smart ut men what a hell, tänkte att jag kunde köpa å testa iaf.

Packade först upp den idag och testa och den via sog vara superb! Datorn stilla och den blir inte tokvarm så fläkten går på max, och inte tala om mina ben som inte blir uppeldade av den stora laptopenelden.


          

Ikväll har jag å Flisan åkt kälke på kossor, haft ihjäl muerade kyklingkaniner och även haft ett litet gräsklipparace, allt detta kan man faktiskt roa sig med om man har ett Wii =)

Imorgon jobb - booooring! Nu - de sista avsnitten av SATC boxen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror att jag oxå skulle behöva en sån där bra grej =) Låren är ju helt röda efter en stund haha

2009-01-22 @ 22:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0