081130 - Trodde aldrig....

.... att det skulle bli en adventspyntning med tårar ;-( Plockade upp alla lådor jag hade med advent och julgrejor för att kunna rensa ut vad man egentligen kunde slänga. Hitta mina gamla tomtar sen jag var liten... känslorna bara öste över mig... pappa... varför så orättvist! Kan inte riktigt få fram det i ord men saknar min pappa så otroligt mycket... tänker på han varje dag. Alla tomtarna , dom hade ju sina speciella platser hemma på Askeslätt. Saknar både pappa och Askeslätt.... man trodde att detta skulle finnas kvar länge i  livet med så togs det ifrån mig för 5 år sen.

Ska gå och få tröst i en säker och trygg famn, min underbara sambo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0