081118 - Personliga Alemanckan har anlänt!

Idag kom den... på poste som det stod i mailet igår! Min personliga Almenaka... längtar till det är januari nu så jag kan börja använda den =)



Huvudet dunkar som om det bodde en berguv där inne :( ska snart ta å kolla in lite nya avsnitt av mina favvoserier son, Desperate Housewives, Private Practice, Greys Anatomy och Gossip Girl!


Var föresten idag och skrev in oss på Life... så nu har man 2 gymkort! Ska ha kvar mitt på träningsverket för kan inte slita mig från måndagsspinningen där och alla man lärt känna nu under 3 år! Är ju ganska billigt på båda ställena... får se om jag säger upp det om ett tag!


Huvudet skriker efter vågrätt läge nu!


Hopp hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0