081117 - Underbar helg!

Haft det så otroligt kul och helt underbart denna helg som nu ligger bakom mig.

Var ju Cillans bröllop! Dom var helt fantastiskt fina och hela festen var så perfekt. Det var välplanerat men inte sönderplannerat, kändes avslappnat och skönt med massa god mat och dryck! Toppenbetyg till C & F alltså! Är svårt att sätta ord på hur kul vi hade det, vi kom på som vanligt lite nya uttryck och hade fotostunder. Vi sov i en stuga på Malmö campig och feriecenter. Söndagen innebar hemfärd... efter många om å men var vi på väg. Kom hem - däcka i soffan nästan på stört! Vakna till liv å tog mitt sista synda mat för denan helg, lite äpplepaj! Men idag har det minnsan inte varrit något sådan't utan nu kör jag hårt igen! Var faktiskt på Uppdrag granskning igår just om GI och olika dieter.. var väldigt intressant!  


Imorgon är det inskrivning på ännu ett gym för min del.... ska träna även nu på Åby (Life) man får billigare eftersom vi är såpass många från jobbet som ska börja träna. Men det ingår gratis tillgång till bassängen och fri solning! Dock har dom inte så många bra pass som på mitt gamla gym så ska vara kvar där ett tag till, känns konstigt att bara säga upp det när jag varit där i 3 år nu!


Kanske snart dax å att gå å snacka lite med kudden.... på jobbet idag var jag så megatrött, är så tråkigt att vara det ju!


Over and out!


Kommentarer
Postat av: Linda

Free-food måste vara den bästa och smartaste grattissajten som någonsingjorts. Där kan du som medlem enkelt samla ihop poäng som sedan kanväxlas in mot presentkort på ica, lidl, hemköp eller willys.



Bli medlem via denna länk och börja tjäna pengar du också :)



signup&memberIDX=30107" rel="nofollow">http://www.free-food.se/default.asp?Action=memberssignup&memberIDX=30107

2009-01-21 @ 13:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0