081114 - OMG!

Sicken dag! Men nu är den snart slut... ska hinna duscha bara innan jag tar natt å gosar med kudden å gubben =)

Först var det jobb... boooring men va ju ändå fredag! Lunchen körde vi på Johanssons - lika gott som vanligt!

Efter jobbet så ålte jag och tvätta bilen , dammsuga den fyllde på spolarvätska och tråkig bensin. Så nu är den redo för avfärd imorgon till skåneland.

Sen var jag ju tvungen att köra en sista solning innan the big day imorron.... C's  bröllop!!! Sen var det raka vägen hem... fick ju ringa S så jag visste vad jag skulle packa... blev lakan, handuk å kläder då såklart. Var faktiskt så snäll så jag strök M skjorta oxå =) Han var ju hos 08:an å spela spel.

Bryn skulle färgas å plockas - DONE

Tånaglar målas - DONE

Duscha - Snart DONE =)


Mitt upp i allt kom hungern.... å sååå jobbigt att behöva ta hand om han mitt upp iallt... klart hungern e en han! Tro inte något annat =)


 Föresten igår var jag minnsan en superkvinna... fick gjort allt på listan och lite till... och blev en mysig middag med min födelsedagssambo =)


Kanske dax att hoppa in i duschen då...


Tack å hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0