081113 - Grattis M och M =)

Idag är det min underbara Sambos födelsedag, även min goa vänn M fyller år =) GRATTIS!!!

Min sambo har redan fått hälften av sin present - ett F1 till PS3, har även en BR film till han men något nytt ljud som han vill gärna vill ha... så den ska han få ikväll =)


Annars idag har jag tusen saker att utföra - är ledig från jobbet men känner mig stressad som tusan!

1.Partihallarna

2.Gymmet - träna å sola

3.Köpa strumpor inför lördagen

4.Inhandla lite mat

5.Plantera om blommor

6.Börja jöra julkransar

7.Tvätta

8.Göra födelsedagsmiddag till M


Sen skulle jag vilja hinna slappa å kolla på SATC... har lite mindre än havla dvdboxen kvar att se.


Bäst att sätta fart...


Tjohej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0